Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI quattro (2014.05-2018.09) 252km » SPK-FR-004 nty
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 2.0 Tfsi Quattro (2014.05-2018.09) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza SPK-FR-004 NTY

SPK-FR-004 Przekładnia kierownicza NTY
nty SPK-FR-004
Przekładnia kierownicza SPK-FR-004
722.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPK-FR-004

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [g]6550
nr EAN5902048053657

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza SPK-FR-004 NTY

numery OEM:
FORD      1062127
FORD      1077633
FORD      1079350
FORD      1091471
FORD      1103041
FORD      1124082
FORD      1124225
FORD      1135074
FORD      1320525
FORD      1323623
FORD      1464937
FORD      3043520
FORD      3650609
FORD      3S41-3A500-AA
FORD      3S41-3A500-AB
FORD      4873461
FORD      6188862
FORD      6198476
FORD      6707420
FORD      87BB-3503-EB
FORD      87BB-3503-EC
FORD      91BB-3503-AA
FORD      98AG-3A500-AH
FORD      98AG-3A500-AJ
FORD      98AG-3A500-AK
FORD      98AG-3A500-AL
FORD      98AG-3A500-AM
FORD      R3S413A500AB
FORD      R98AG 3A500 AK
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza SPK-FR-004 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza SPK-FR-004 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.