Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Suzuki GSF BANDIT GSF 600 S Bandit (GN77B) (1995.01-1999.12) 34km » SPK-FR-009 nty
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 600 S Bandit (gn77b) (1995.01-1999.12) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza SPK-FR-009 NTY

SPK-FR-009 Przekładnia kierownicza NTY
nty SPK-FR-009
Przekładnia kierownicza SPK-FR-009
699.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPK-FR-009

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [g]7700
nr EAN5902048117922

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza SPK-FR-009 NTY

numery OEM:
FORD      1223721
FORD      1231447
FORD      1233967
FORD      1253553
FORD      1301077
FORD      1306161
FORD      1306943
FORD      1322687
FORD      1323578
FORD      1329309
FORD      1363744
FORD      1471860
FORD      1510258
FORD      1698389
FORD      3M51-3A500-AB
FORD      3M51-3A500-AC
FORD      3M51-3A500-AD
FORD      3M51-3A500-AE
FORD      3M51-3A500-AF
FORD      3M51-3A500-AG
FORD      3M51-3A500-AH
FORD      3M51-3A500-AK
FORD      3M51-3A500-AL
FORD      3M51-3A500-AM
FORD      3M51-3A500-AN
FORD      3M51-3A500-AP
FORD      3M51-3A500-AR
FORD      3M51-3A500-AS
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza SPK-FR-009 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza SPK-FR-009 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.