Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » SPK-ME-003 nty

Przekładnia kierownicza SPK-ME-003 NTY

SPK-ME-003 Przekładnia kierownicza NTY
nty SPK-ME-003
Przekładnia kierownicza SPK-ME-003
1,231.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPK-ME-003

producent:

NTY

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Opcja wyposażenia without servotronic
Numer podwozia do A221505
Numer podwozia do X734084
Ciężar netto [g] 10500
nr EAN 5902048119490

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza SPK-ME-003 NTY

Przekładnia kierownicza SPK-ME-003 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Przekładnia kierownicza SPK-ME-003 producenta NTY

MERCEDES-BENZ

1634600005, 1634600025, 1634600100, 1634600225, 163460022580, A1634600005, A1634600025, A1634600100, A1634600225, A163460022580

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      163 460 00 05
MERCEDES-BENZ      163 460 00 25
MERCEDES-BENZ      163 460 01 00
MERCEDES-BENZ      163 460 02 25
MERCEDES-BENZ      163 460 02 25 80
MERCEDES-BENZ      A 163 460 00 05
MERCEDES-BENZ      A 163 460 00 25
MERCEDES-BENZ      A 163 460 01 00
MERCEDES-BENZ      A 163 460 02 25
MERCEDES-BENZ      A 163 460 02 25 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza SPK-ME-003 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza SPK-ME-003 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.