Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » SPW-FT-003 nty

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-FT-003 NTY

SPW-FT-003 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-FT-003
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-FT-003
SPW-FT-003
nty SPW-FT-003 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
254.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-FT-003

producent:

NTY

Ograniczenia producenta SAGINAW
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,800
Ciężar netto [g] 1700
nr EAN 5902048889140

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-FT-003 NTY

numery OEM:
ALFA ROMEO      46475018
ALFA ROMEO      60808788
ALFA ROMEO      60811336
FIAT      46406957
FIAT      46410955
FIAT      46436958
FIAT      46442644
FIAT      46459346
FIAT      46459546
FIAT      46473841
FIAT      46475018
FIAT      46478840
FIAT      46524141
FIAT      55186709
FIAT      60808788
FIAT      60813637
FIAT      7703175
FIAT      7732488
FIAT      7796200
LANCIA      46406957
LANCIA      46410955
LANCIA      46442644
LANCIA      46459346
LANCIA      46473841
LANCIA      46475018
LANCIA      46524141
LANCIA      55186709
LANCIA      60813637
LANCIA      7703175
LANCIA      7796200
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-FT-003 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-FT-003 NTY:

2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.