Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » SPW-RE-005 nty

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-005 NTY

SPW-RE-005 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-RE-005
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-005
SPW-RE-005
240.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-RE-005

producent:

NTY

Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg] 3,125
Ciężar netto [g] 3000
nr EAN 5902048888280

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-005 NTY

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-005 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-005 producenta NTY

RENAULT

491100699R, 491107377R, 7700419117, 8200163443, 8200271082, 8200711390, 8200888500

DACIA

491100699R, 491107377R, 7700419117, 8200163443, 8200271082, 8200711390, 8200888500

numery OEM:
LADA      491100699R
RENAULT      49 11 006 99R
RENAULT      49 11 073 77R
RENAULT      77 00 419 117
RENAULT      82 00 163 443
RENAULT      82 00 271 082
RENAULT      82 00 711 390
RENAULT      82 00 888 500
DACIA      49 11 006 99R
DACIA      49 11 073 77R
DACIA      77 00 419 117
DACIA      82 00 163 443
DACIA      82 00 271 082
DACIA      82 00 711 390
DACIA      82 00 888 500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-005 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-005 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.