
| Długość [mm] | 138,5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 30 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 53 |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym (wewnątrz) |
| Średnica przegubu [mm] | 89 |
| nr EAN | 4058787072969 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2570 OPTIMAL
| AUDI | 191498099AV | |
| AUDI | 191498099AX | |
| AUDI | 1H0498099V | |
| SEAT | 191 498 099 A | |
| SEAT | 191 498 099 B | |
| SEAT | 191 498 099 BV | |
| SEAT | 191 498 099 BX | |
| SEAT | 191498099AV | |
| SEAT | 191498099AX | |
| SEAT | 1H0 498 099 | |
| SEAT | 1H0 498 099 X | |
| SEAT | 1H0 498 340 X | |
| SEAT | 1H0498099V | |
| VOLKSWAGEN | 191 498 099 A | |
| VOLKSWAGEN | 191 498 099 B | |
| VOLKSWAGEN | 191 498 099 BV | |
| VOLKSWAGEN | 191 498 099 BX | |
| VOLKSWAGEN | 191498099AV | |
| VOLKSWAGEN | 191498099AX | |
| VOLKSWAGEN | 1H0 498 099 | |
| VOLKSWAGEN | 1H0 498 099 X | |
| VOLKSWAGEN | 1H0 498 340 X | |
| VOLKSWAGEN | 1H0498099V | |
| VOLKSWAGEN | JZW498340AX | |
| VAG | 191 498 099 A | |
| VAG | 191 498 099 B | |
| VAG | 191 498 099 BV | |
| VAG | 191 498 099 BX | |
| VAG | 191498099AV | |
| VAG | 191498099AX | |
| VAG | 1H0 498 099 | |
| VAG | 1H0 498 099 X | |
| VAG | 1H0 498 340 X | |
| VAG | 1H0498099V |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2570 OPTIMAL w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.