Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.4 quattro (1998.08-1999.07) 156km » G1-1285 optimal
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.4 Quattro (1998.08-1999.07) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1285 OPTIMAL

G1-1285 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-1285
64.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:9 szt.
: >10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

G1-1285

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]210
Wymagana ilość1
Wymiar stożka [mm]12,2
Gwint wewnętrzny [mm]M16 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm]M10 x 1,25 RHT M
parzyste numery artykułówG1-1286
nr EAN4031185206457
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1285 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-1285 LEWA PEUGEOT 207 06-
numery OEM:
CITROËN      1608652280
CITROËN      1610935180
CITROËN      1628950480
CITROËN      3817.67
PEUGEOT      1608652280
PEUGEOT      1610935180
PEUGEOT      3817.67

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1285 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.