Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) (1994.06-1997.05) 181km » G1-1514 optimal
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 3.0 V6 24v (v43w, V23w) (1994.06-1997.05) 181km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1514 OPTIMAL

G1-1514 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-1514
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1514
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

G1-1514

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość [mm]95
Wymagana ilość1
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,50 RHT M
parzyste numery artykułówG1-1515
Wymiar stożka 1 [mm]13,3
Wymiar stożka 2 [mm]17,1
nr EAN4058787028676
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1514 OPTIMAL

numery OEM:
AUDI      1S0423811A
SEAT      1S0423811A
SKODA      1S0423811A
VOLKSWAGEN      1S0423811A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1514 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.