Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro (2015.04-2018.09) 190km » G2-048 optimal
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.0 Tdi Quattro (2015.04-2018.09) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-048 OPTIMAL

G2-048 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
49.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:6 szt. wysyłka Wtorek
:6 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

G2-048

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Wyposażenie pojazdudla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Długość całkowita [mm]355,5
Gwint zewn. 1 [mm]M14 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]M14 x 1,50 RHT M
nr EAN4031185920483
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-048 OPTIMAL

DRĄŻEK KIER OPTIMAL G2-048 SEAT CORDOBA,TOLEDO,VW CORRADO,GOLF II /ZE WSPOMAGANIEM/
numery OEM:
AUDI      191422803A-PART
SEAT      191422803A-PART
SEAT      191422804A-PART
VOLKSWAGEN      191422803A-PART
VOLKSWAGEN      191422804A-PART

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-048 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.