Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 (2002.03-???) 140km » G2-2010 optimal
wybrany samochód: 
Nissan Primera Kombi (wp12) 2.0 (2002.03-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-2010 OPTIMAL

G2-2010 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
optimal G2-2010
52.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.
: >10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

G2-2010

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyz obu stron
Wymagana ilość2
Długość całkowita [mm]286,3
Gwint zewn. 1 [mm]M14 x 1,5 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]M14 x 1,5 RHT M
nr EAN4058787275995
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-2010 OPTIMAL

numery OEM:
CITROËN      1608899780
CITROËN      1630726680
CITROËN      1630726780
CITROËN      1630726880
CITROËN      1630726980
CITROËN      1663659480
CITROËN      1663659680
CITROËN      1663659780
CITROËN      4001.77
CITROËN      4001.CW
CITROËN      4001.CX
CITROËN      4001.K6
CITROËN      4001.NZ
FIAT      51882851
FIAT      52026523
FIAT      52070550
FIAT      52083623
FIAT      55172401
FIAT      55222124
PEUGEOT      1608899780
PEUGEOT      1630726680
PEUGEOT      1630726780
PEUGEOT      1630726880
PEUGEOT      1630726980
PEUGEOT      1663659480
PEUGEOT      1663659680
PEUGEOT      1663659780
PEUGEOT      4001.77
PEUGEOT      4001.CW
PEUGEOT      4001.CX
PEUGEOT      4001.K6
PEUGEOT      4001.NZ
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-2010 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.