Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Audi A4 B5 (8D2) 2.6 (1995.01-2000.11) 150km » 10329 original imperium
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 2.6 (1995.01-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy 10329 ORIGINAL IMPERIUM

10329 Koło pasowe, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 10329
Koło pasowe, wał korbowy 10329
277.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10329

Status produktu: Normalny
Masa [g]2819
Średnica zewnętrzna 1 [mm]166
Ilość żeber6
Średnica zewnętrzna 2 [mm]151,75
Średnica wewnętrzna [mm]30,6
Szerokość 1 [mm]44,65
Szerokość 2 [mm]16,6
nr EAN8033989426297
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 10329 ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT ESPACE IV, MASTER II, TRAFIC II 2.0D/2.2D/2.5D 12.97-
numery OEM:
OPEL      4405268
OPEL      4416426
OPEL      4416535
OPEL      4418765
OPEL      4433564
OPEL      9121101
OPEL      93187473
OPEL      93188615
OPEL      93196089
OPEL      93198115
RENAULT      8200162582
RENAULT      8200207435
RENAULT      8200458171
RENAULT      8200555549
RENAULT      8200664350
RENAULT      8200802666

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 10329 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 10329 ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.