Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Volkswagen LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI (1996.07-2006.07) 75km » 25911 original imperium
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-35 Ii Autobus (2db, 2de, 2dk) 2.5 Sdi (1996.07-2006.07) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 25911 ORIGINAL IMPERIUM

25911 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

25911

Status produktu: Normalny
Masa [g]147
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
MateriałGuma
Wysokość [mm]116
Średnica 1 [mm]27
Średnica 2 [mm]70
nr EAN8033989067346

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 25911 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 27/70) (dł.116) pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, 166, FIAT BRAVO II, CROMA, STILO, LANCIA LYBRA, THESIS 1.9D-3.2 07.99-12.14
numery OEM:
ALFA ROMEO      46307925
FIAT      46307925
LANCIA      46307925
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 25911 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 25911 ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.