Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 27251 original imperium

Osłona, wał napędowy 27251 ORIGINAL IMPERIUM

27251 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

27251

Masa [g] 123
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm] 82
Strona zabudowy z prawej
Średnica 1 [mm] 30
Średnica 2 [mm] 73
nr EAN 8033989078755

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 27251 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 30/73) (dł.82) (kpl.) pasuje do: FIAT CINQUECENTO, FIORINO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, REGATA, RITMO, SEICENTO / 600 0.65-1.9D 10.77-01.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      46307228
ALFA ROMEO      7621245
AUDI      SE022141931A
FIAT      46307228
FIAT      7621245
INNOCENTI      7621245
LANCIA      46307228
LANCIA      7621245
SEAT      SE022141931A
SKODA      SE022141931A
VOLKSWAGEN      SE022141931A

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 27251 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 27251 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.