Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Iveco EUROCARGO V 75E21, 75E21P (2015-???) 207km » 31475 original imperium
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo V 75e21, 75e21p (2015-???) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 31475 ORIGINAL IMPERIUM

31475 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

31475

Status produktu: Normalny
Masa [g]137
Strona zabudowyOś przednia
MateriałGuma
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Wysokość [mm]100
Średnica 1 [mm]26
Średnica 2 [mm]84
nr EAN8033989229041

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 31475 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 26/84) (dł.100) pasuje do: OPEL ASTRA G, VECTRA B, ZAFIRA A 2.0/2.2D 09.00-10.05
numery OEM:
MAZDA      GD4622540
MAZDA      GD4622540A
OPEL      09198502
OPEL      1603220
OPEL      1603221
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 31475 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 31475 ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.