Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Mercedes-benz SPRINTER 3-t Tourer Bus (B907) 215 CDI (907.721, 907.723) (2021-???) 150km » 32166/TE original imperium
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Tourer Bus (b907) 215 Cdi (907.721, 907.723) (2021-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 32166/TE ORIGINAL IMPERIUM

32166/TE Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

32166/TE

Status produktu: Normalny
MateriałTermoplast
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Wysokość [mm]101
Masa [g]83
Strona zabudowyOś tylna
Średnica 1 [mm]30
Średnica 2 [mm]91
nr EAN8048674581878

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 32166/TE ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 30/91) (dł.101) pasuje do: MERCEDES VIANO (W639), VITO / MIXTO (W639), VITO (W639) 2.0D-3.7 09.03-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6393500237
MERCEDES-BENZ      6393500337
MERCEDES-BENZ      A6393500237
MERCEDES-BENZ      A6393500337
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 32166/TE ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 32166/TE ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.