Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Seat LEON (1M1) 1.9 TDI Syncro (2002.05-2006.06) 150km » 33725 original imperium
wybrany samochód: 
Seat Leon (1m1) 1.9 Tdi Syncro (2002.05-2006.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 33725 ORIGINAL IMPERIUM

33725 Zestaw osłon, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

33725

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Masa [g]267
MateriałGuma
nr EAN8033989125060

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 33725 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu wewnątrz pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, ALFA ROMEO MITO, FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO EVO, RENAULT LAGUNA III, MEGANE, MEGANE III, SCENIC III, TOYOTA YARIS 1.0-1.9D 08.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      71745018
FIAT      71745018
LANCIA      71745018
RENAULT      7701209472
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 33725 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 33725 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.