Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Ferrari F355 Spider 3.5 (1995.07-2000.12) 380km » 37162/TE original imperium
wybrany samochód: 
Ferrari F355 Spider 3.5 (1995.07-2000.12) 380km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 37162/TE ORIGINAL IMPERIUM

37162/TE Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

37162/TE

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]117
Masa [g]76
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
MateriałTermoplast
Średnica 1 [mm]26
Średnica 2 [mm]86
nr EAN8048769582827

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 37162/TE ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 26/86) (dł.117) pasuje do: FORD TRANSIT 2.0D 08.00-05.06
numery OEM:
FORD      4119971
FORD      K05018065AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 37162/TE ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 37162/TE ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.