Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Bmw 7 (E65, E66, E67) 745 i, Li (2001.07-2005.03) 333km » 70022 original imperium
wybrany samochód: 
Bmw 7 (e65, E66, E67) 745 I, Li (2001.07-2005.03) 333km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 70022 ORIGINAL IMPERIUM

70022 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
19.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

70022

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]97
Masa [g]85
Strona zabudowyOś przednia
MateriałGuma
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica 1 [mm]23
Średnica 2 [mm]56
nr EAN8033989228761
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 70022 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 23/56) (dł.97) pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, LACETTI, NUBIRA, REZZO, DAEWOO KALOS, LANOS, NEXIA, NUBIRA 1.2-1.6LPG 02.95-
numery OEM:
CHEVROLET      96243579
CHEVROLET      96489856
DAEWOO      26002230
DAEWOO      96243579
DAEWOO      96489856
zamienniki:

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 70022 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 70022 ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.