Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i (1990.08-1995.09) 150km » 71056/TE original imperium
wybrany samochód: 
Chrysler Voyager Ii (es) 3.3 I (1990.08-1995.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 71056/TE ORIGINAL IMPERIUM

71056/TE Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

71056/TE

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]116
Masa [g]142
Strona zabudowyOś przednia
MateriałTermoplast
Strona zabudowyOd strony koła
Średnica 1 [mm]26
Średnica 2 [mm]79
nr EAN8048833583460

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 71056/TE ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/zewnątrz (fi: 26/79) (dł.116) pasuje do: MAZDA 6 1.8/2.0/2.3 06.02-07.13
numery OEM:
MAZDA      GD3622530
MAZDA      GD7522530A
MAZDA      GP0622530
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 71056/TE ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 71056/TE ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.