Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A4 B6 (8E2) 3.0 (2001.04-2004.12) 218km » 7.09269.73.0 pierburg
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 3.0 (2001.04-2004.12) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CHŁODNICA OLEJU CITROEN C4 1.6HDI 04- Z FILTREM OLEJU 7.09269.73.0 PIERBURG

228.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.09269.73.0

producent:

PIERBURG

Długość [mm]94
Szerokość [mm]62
Wysokość [mm]51
liczba skrzydeł/łopatek14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CHŁODNICA OLEJU CITROEN C4 1.6HDI 04- Z FILTREM OLEJU 7.09269.73.0 PIERBURG

Obudowa filtra oleju (z uszczelką) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C2, C3 I, C3 II, C3 PICASSO, C4, C4 AIRCROSS, C4 CACTUS, C4 GRAND PICASSO I 1.4D-2.0D 10.03-
numery OEM:
CITROËN      1103 L1
CITROËN      1103 S7
FIAT      96 878 474 80
FIAT      9643796880
FORD      1 516 998
FORD      1 685 820
MAZDA      Y642-14-700
MITSUBISHI      MN982519
OPEL      1103 L1
OPEL      1103 S7
PEUGEOT      1103 L1
PEUGEOT      1103 S7
TOYOTA      SU001-A0173
TOYOTA      SU001-A3051
FORD USA      3M5Q-6A642-AA
FORD USA      AV6Q-6L625-AA
MINI      11 42 7 805 976
MINI      11 42 7 805 977

Zastosowanie CHŁODNICA OLEJU CITROEN C4 1.6HDI 04- Z FILTREM OLEJU 7.09269.73.0 PIERBURG w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.