Tryb pracy | pneumatyczny |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
dla numeru OE | 06A 145 710P |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
dla numeru OE | 034 129 101B |
Przewód turbosprężarki | Przewód rurowy do turbosprężarki |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość biegunów | 2 |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Ilość połączeń | 3 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025