Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 717521001 dri

przekŁadnia kierownicza audi a3 03-, skoda superb 717521001 DRI

717521001 przekŁadnia kierownicza audi a3 03-, skoda superb DRI
1,321.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

717521001

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 717521001
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA AUDI A3 03-, SKODA SUPERB
  • Opis
    • Przekładnia hydrauliczna z drążkami / OCTAVIA, SUPERB, GOLF V, KOMPLETNA Z POMPĄ WSPOMAGANIA
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 900,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 1K1423055K
    • Numer dostawcy: 717521001
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • elektryczny
    • Liczba otworów do mocowania : 3
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : ZF
    • Ciężar netto [kg] : 7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza audi a3 03-, skoda superb 717521001 DRI

Koszt kaucji: 1,107.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza audi a3 03-, skoda superb 717521001 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI