Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.0 E 16V (1992.07-1994.07) 140km » RH01-0016 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Avant (4a5) 2.0 E 16v (1992.07-1994.07) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0016 REINHOCH

RH01-0016 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0016
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0016
RH01-0016
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-0016

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0016 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
AUDI      701407311
AUDI      701407311A
AUDI      701407311B
AUDI      701407311C
AUDI      701407311E
AUDI      701407311G
AUDI      701419811C
AUDI      701419811E
SEAT      701407311
SEAT      701407311A
SEAT      701407311B
SEAT      701407311C
SEAT      701407311E
SEAT      701407311G
SEAT      701419811C
SEAT      701419811E
SKODA      701407311
SKODA      701407311A
SKODA      701407311B
SKODA      701407311C
SKODA      701407311E
SKODA      701407311G
SKODA      701419811C
SKODA      701419811E
VOLKSWAGEN      701 407 311
VOLKSWAGEN      701 407 311 A
VOLKSWAGEN      701 407 311 B
VOLKSWAGEN      701 407 311 C
VOLKSWAGEN      701 407 311 E
VOLKSWAGEN      701 407 311 G
VOLKSWAGEN      701 419 803 E
VOLKSWAGEN      701419811
VOLKSWAGEN      701419811C
VOLKSWAGEN      701419811E
VAG      701419811C

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0016 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH