Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI quattro (2016.06-???) 252km » RH01-0036 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 2.0 Tfsi Quattro (2016.06-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0036 REINHOCH

RH01-0036 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0036
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0036
RH01-0036
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-0036

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]113
Wymiar gwintuM14
Wymiar stożka [mm]13

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0036 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: AUDI A1 SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, TOLEDO IV SKODA FABIA I, FABIA II, FABIA III, RAPID VW POLO IV, POLO V, POLO VIVO 1.0-2.0 09.02-
numery OEM:
AUDI      6C0423811A
SEAT      6C0423811A
SKODA      6C0 423 811 A
VOLKSWAGEN      6C0423811A
VAG      6C0 423 811 A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0036 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.