Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI quattro (2016.11-???) 252km » RH01-1031 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 2.0 Tfsi Quattro (2016.11-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-1031 REINHOCH

RH01-1031 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-1031
Końcówka drążka kierowniczego RH01-1031
RH01-1031
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-1031

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]94
Wymiar gwintuM10x1,25
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Rozmiar gwintu 1M14
sparowany numer artykułuJTE1570

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1031 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
ALFA ROMEO      77364521
zamienniki:
VKDY 312006
brak
SKF

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1031 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH