Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda 323 C IV (BG) 1.8 16V (BG8S) (1989.09-1993.03) 140km » RH01-2002 reinhoch
wybrany samochód: 
Mazda 323 C Iv (bg) 1.8 16v (bg8s) (1989.09-1993.03) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2002 REINHOCH

RH01-2002 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2002
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2002
RH01-2002
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-2002

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]210
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M 14x1,5
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]210
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M 14x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2002 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: NISSAN NV300, PRIMASTAR OPEL VIVARO A, VIVARO B RENAULT ARKANA I, DUSTER, ESPACE IV, FLUENCE, KAPTUR, LAGUNA II, TRAFIC II, TRAFIC III 1.3-3.5 02.01-
numery OEM:
RENAULT      7701049283
zamienniki:
43-0005
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2002 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.