Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Cadillac ESCALADE 6.2 (2006.10-2014.12) 409km » RH01-2009 reinhoch
wybrany samochód: 
Cadillac Escalade 6.2 (2006.10-2014.12) 409km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2009 REINHOCH

RH01-2009 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2009
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2009
RH01-2009
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-2009

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Wymiar gwintuM16
Gwint wewnętrzny [mm]M 16 x 1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2009 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
ALFA ROMEO      4336779
ALFA ROMEO      9750079980
CITROËN      381711
CITROËN      381751
CITROËN      4336779
CITROËN      9750079800
CITROËN      9750079980
FIAT      381711
FIAT      4336779
FIAT      7720811
FIAT      9750079800
FIAT      9750079980
LANCIA      9750079980
PEUGEOT      381711
PEUGEOT      9750079980
PEUGEOT      97507980
zamienniki:
43-0127
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2009 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH