Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mercedes-benz SPRINTER 5-t Furgon (B906) 519 CDI / BlueTEC 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) (2009.03-???) 190km » RH01-2019 reinhoch
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Furgon (b906) 519 Cdi / Bluetec 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) (2009.03-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2019 REINHOCH

RH01-2019 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2019
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2019
RH01-2019
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-2019

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]176
Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]176

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2019 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: RENAULT LAGUNA I 1.6-3.0 11.93-03.01
numery OEM:
RENAULT      60 20 022 736
RENAULT      6000022736
RENAULT      6000022737
RENAULT      6020011026
RENAULT      7701467502
DACIA      6000022737

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2019 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.