Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) (2018.03-???) 110km » RH01-2048 reinhoch
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.6 Cdti 4x4 (_76) (2018.03-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2048 REINHOCH

RH01-2048 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2048
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2048
RH01-2048
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-2048

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyOś przednia
Wymiar gwintuM14x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]M18x1,5
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2048 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      485206730R
MERCEDES-BENZ      A485206730R
NISSAN      48520-00Q0F
NISSAN      48520-00Q2B-
NISSAN      485206730R
OPEL      093167688
OPEL      4420097
OPEL      485200780R
OPEL      485206730R
OPEL      8660003569
OPEL      93167688
RENAULT      485206730R
RENAULT      8660003569
SAAB      5061817
VAUXHALL      093167688
VAUXHALL      44 20 097
VAUXHALL      485206730R
VAUXHALL      93167688
INFINITI      48520-00Q0F
INFINITI      48520-00Q2B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2048 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH