Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bmw 3 kabriolet (E93) 325 d (2007.03-2010.12) 211km » RH01-2049 reinhoch
wybrany samochód: 
Bmw 3 Kabriolet (e93) 325 D (2007.03-2010.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2049 REINHOCH

RH01-2049 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2049
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2049
RH01-2049
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-2049

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]235
Wymiar gwintuM14x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]M18x1,5
Rozmiar gwintu 1M18

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2049 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
FORD      4041994
FORD      4059363
FORD      4331044
FORD      YC152A809AG
MERCEDES-BENZ      485200780R
MERCEDES-BENZ      A485200780R
NISSAN      48520-00Q0E
NISSAN      48520-00Q2C-
NISSAN      485200780R
OPEL      093167689
OPEL      4420098
OPEL      485200780R
OPEL      8660003570
OPEL      93167689
RENAULT      485200780R
RENAULT      8660003570
SAAB      5391917
VAUXHALL      093167689
VAUXHALL      44 20 098
VAUXHALL      485200780R
VAUXHALL      93167689
INFINITI      48520-00Q0E
INFINITI      48520-00Q2C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2049 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH