Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI (2014.05-2018.08) 125km » RH01-3002 reinhoch
wybrany samochód: 
Seat Leon Sc (5f5) 1.4 Tsi (2014.05-2018.08) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-3002 REINHOCH

RH01-3002 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-3002
Końcówka drążka kierowniczego RH01-3002
RH01-3002
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-3002

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość [mm]73
Wymiar gwintuM12
Gwint wewnętrzny [mm]M12 x 1,5
Rozmiar klucza19

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3002 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
CHRYSLER      0013307435
CHRYSLER      0013307735
CHRYSLER      13307735
MERCEDES-BENZ      0003307435
MERCEDES-BENZ      0007307435
MERCEDES-BENZ      001 330 74 35
MERCEDES-BENZ      0013307735
MERCEDES-BENZ      13307435
MERCEDES-BENZ      13307735
MERCEDES-BENZ      A0003307435
MERCEDES-BENZ      A0007307435
MERCEDES-BENZ      A0013307435
MERCEDES-BENZ      A0013307735
MERCEDES-BENZ      A13307435
MERCEDES-BENZ      A13307735
OPEL      13282242
zamienniki:
43-0142
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3002 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH