Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lancia LYBRA (839_) 1.9 JTD (839.AXI1A, 839.AXN1A, 839.CXL1A) (2001.05-2005.10) 116km » RH01-3005 reinhoch
wybrany samochód: 
Lancia Lybra (839_) 1.9 Jtd (839.axi1a, 839.axn1a, 839.cxl1a) (2001.05-2005.10) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-3005 REINHOCH

RH01-3005 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-3005
Końcówka drążka kierowniczego RH01-3005
RH01-3005
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-3005

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]93
Wymiar gwintuM14
Gwint zewn. [mm]M 14 x 1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3005 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0003380810
MERCEDES-BENZ      0003382010
MERCEDES-BENZ      0003385010
MERCEDES-BENZ      A0003380810
MERCEDES-BENZ      A0003382010
MERCEDES-BENZ      A0003385010

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3005 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH