Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 319 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) (2021-???) 190km » RH01-3035 reinhoch
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Tourer Bus (b907) 319 Cdi Napęd Na Wszystkie Koła (907.733) (2021-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-3035 REINHOCH

RH01-3035 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-3035
Końcówka drążka kierowniczego RH01-3035
RH01-3035
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-3035

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]175
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3035 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: MERCEDES AMG GT (C190), C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), C (W204), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), CLS (C219), SLK (R171) 1.6-6.2 05.00-12.21
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2033302003
MERCEDES-BENZ      2033302403
MERCEDES-BENZ      A2033302003
MERCEDES-BENZ      A2033302403
zamienniki:
43-0410
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3035 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.