Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo GIULIETTA (940_) 2.0 JTDM (940FXE1A, 940FXG11) (2010.04-2020.12) 170km » RH01-3041 reinhoch
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Giulietta (940_) 2.0 Jtdm (940fxe1a, 940fxg11) (2010.04-2020.12) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-3041 REINHOCH

RH01-3041 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-3041
Końcówka drążka kierowniczego RH01-3041
RH01-3041
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-3041

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3041 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: MERCEDES A (W168) 1.4-2.1 07.97-08.04
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1683301235
MERCEDES-BENZ      1683301635
MERCEDES-BENZ      A 168 330 12 35
MERCEDES-BENZ      A1683301635
zamienniki:
43-0038
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3041 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.