Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH01-3046 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH01-3046 REINHOCH

RH01-3046 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-3046
Końcówka drążka kierowniczego RH01-3046
RH01-3046
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-3046

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3046 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: MERCEDES M (W163) 2.3-5.4 02.98-06.05

Końcówka drążka kierowniczego RH01-3046 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH01-3046 producenta REINHOCH

MERCEDES-BENZ

1633300003, 1633300103, 1633300503, 1633380015, 1633380315, A1633300503, A1633380315, A1633300003, A1633300103, A1633380015

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1633300003
MERCEDES-BENZ      1633300103
MERCEDES-BENZ      1633300503
MERCEDES-BENZ      1633380015
MERCEDES-BENZ      1633380315
MERCEDES-BENZ      A 163 330 05 03
MERCEDES-BENZ      A 163 338 03 15
MERCEDES-BENZ      A1633300003
MERCEDES-BENZ      A1633300103
MERCEDES-BENZ      A1633380015

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3046 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.