Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen PASSAT B2 Variant (33B) 1.6 TD (1982.04-1988.03) 70km » RH01-3069 reinhoch
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B2 Variant (33b) 1.6 Td (1982.04-1988.03) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-3069 REINHOCH

RH01-3069 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-3069
Końcówka drążka kierowniczego RH01-3069
RH01-3069
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-3069

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]146
Wymiar gwintuM14
Wymiar stożka [mm]16,2
Średnica 1 [mm]16,2
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]146
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
Długość opakowania [cm]26,5
Szerokość opakowania [cm]15,5
Wysokość opakowania [cm]8,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3069 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
BMW      32 10 6 797 617
BMW      6 797 617
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3069 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH