Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda MPV II (LW) 2.0 DI (2002.07-2006.02) 136km » RH01-4020 reinhoch
wybrany samochód: 
Mazda Mpv Ii (lw) 2.0 Di (2002.07-2006.02) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4020 REINHOCH

RH01-4020 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4020
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4020
RH01-4020
25.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-4020

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]75
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]RHT 14 x 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4020 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, PUMA 1.0-1.8D 08.95-06.08
numery OEM:
FORD      1011858
FORD      1020175
FORD      1E01-32-280
FORD      1E0132280A
FORD      96FB3289AC
FORD      96FB3290AC
FORD      96FB3290AD

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4020 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.