Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C6 (4F2) 2.8 FSI quattro (2008.10-2011.03) 190km » RH01-4021 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.8 Fsi Quattro (2008.10-2011.03) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4021 REINHOCH

RH01-4021 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4021
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4021
RH01-4021
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-4021

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]75
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]RHT 14 x 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4021 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
FORD      1011857
FORD      1011857104401
FORD      1020174
FORD      96FB3289AC
FORD      96FB3289AD
FORD      96FX3289AA
FORD      EBG31
MAZDA      1E0032280
MAZDA      1E0032280A
MAZDA      1E0132280A
MAZDA      1EO032280A
MAZDA      1EO132280A
MAZDA      96FB3289AD
MAZDA      96FX3289AA
FORD USA      96FB3289AD
FORD USA      96FX3289AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4021 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH