Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI (2005.09-2010.08) 75km » RH01-4042 reinhoch
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 1.9 Tdi (2005.09-2010.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4042 REINHOCH

RH01-4042 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4042
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4042
RH01-4042
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-4042

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]100
Szerokość [mm]40
Wysokość [mm]70
Wymiar gwintuM14x2
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]100
Szerokość [mm]40
Wysokość [mm]70
Wymiar gwintuM14x2
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4042 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: FORD TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT 1.8/1.8D/1.8LPG 06.02-12.13
numery OEM:
FORD      4381840
FORD      W12T143289AA
FORD USA      2T143289AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4042 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.