Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi COLT VII liftback (VB_) 1.6 Hybrid (VBEH6) (2023-???) 143km » RH01-4055 reinhoch
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Vii Liftback (vb_) 1.6 Hybrid (vbeh6) (2023-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4055 REINHOCH

RH01-4055 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4055
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4055
RH01-4055
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-4055

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz obu stron
Zbieżność stożka1/8
Długość [mm]106
Wymiar gwintuL-M14x1.5
Wymiar stożka [mm]14,85
Rozmiar klucza17
Rozmiar gwintu 1R-M12x1.25

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4055 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
FORD      1454898
FORD      6M343289BA
FORD      UR6132280
MAZDA      UR6132280
FORD USA      6M343289BA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4055 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH