Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën C-ZERO C-Zero (2010.10-???) 64km » RH01-5021 reinhoch
wybrany samochód: 
Citroën C-zero C-zero (2010.10-???) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-5021 REINHOCH

RH01-5021 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-5021
Końcówka drążka kierowniczego RH01-5021
RH01-5021
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-5021

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]71
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M 14x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5021 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
OPEL      16032240
OPEL      1603240
OPEL      16032440
OPEL      1603430
OPEL      26102923
OPEL      93192417
VAUXHALL      026102923
VAUXHALL      093192417
VAUXHALL      16 03 430
VAUXHALL      1603240
VAUXHALL      26102923
VAUXHALL      93192417
zamienniki:
43-0764
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5021 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH