Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen PASSAT B2 Variant (33B) 2.2 Syncro (1985.08-1988.03) 120km » RH01-5035 reinhoch
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B2 Variant (33b) 2.2 Syncro (1985.08-1988.03) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-5035 REINHOCH

RH01-5035 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-5035
Końcówka drążka kierowniczego RH01-5035
RH01-5035
97.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-5035

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]215
Wymiar gwintuM14
Wymiar stożka [mm]12,6
Rozmiar gwintu 1M14
sparowany numer artykułu36267 01
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]215
Wymiar gwintuM14
Wymiar stożka [mm]12,6
Rozmiar gwintu 1M14
sparowany numer artykułu36267 01

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5035 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: JAGUAR XJ 2.0-5.0 10.09-12.19
numery OEM:
JAGUAR      AW933290AA
JAGUAR      C2D28457
JAGUAR      C2D7779
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5035 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.