Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i (2010.12-2012.06) 408km » RH01-5036 reinhoch
wybrany samochód: 
Bmw 6 Kabriolet (f12) 650 I (2010.12-2012.06) 408km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-5036 REINHOCH

RH01-5036 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-5036
Końcówka drążka kierowniczego RH01-5036
RH01-5036
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-5036

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]187
Wymiar gwintuM14
Wymiar stożka [mm]16
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]187
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.75
Długość opakowania [cm]21,5
Szerokość opakowania [cm]13
Wysokość opakowania [cm]6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5036 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
JAGUAR      C2Z5517
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5036 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH