Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi CORDIA (A21_A, AB, AC) 1.6 GSL (A212A) (1982.10-1986.12) 75km » RH02-0002 reinhoch
wybrany samochód: 
Mitsubishi Cordia (a21_a, Ab, Ac) 1.6 Gsl (a212a) (1982.10-1986.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-0002 REINHOCH

RH02-0002 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-0002
Drążek kierowniczy osiowy RH02-0002
RH02-0002
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-0002

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Długość [mm]360
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0002 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 360mm) pasuje do: AUDI A3, A4 B6 SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO II SKODA FABIA I, OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI VW BORA 1.2-3.6 04.60-
numery OEM:
AUDI      1J0 422 803 E
AUDI      1J0 422 804 B
AUDI      1J0 422 804 E
AUDI      1J0422807B
SEAT      1J0 422 803 E
SEAT      1J0 422 804 B
SEAT      1J0 422 804 E
SEAT      1J0422807B
SEAT      1J0422807E
VOLKSWAGEN      1J0 422 803 E
VOLKSWAGEN      1J0 422 804 E
VOLKSWAGEN      1J0 422 804 H
VOLKSWAGEN      1J0422804B
VOLKSWAGEN      1J0422807B
VOLKSWAGEN      1J0422807E
zamienniki:
88-0122
brak
KAGER
CD3039
brak
BIRTH

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0002 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.