Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH02-0008 reinhoch

Drążek kierowniczy osiowy RH02-0008 REINHOCH

RH02-0008 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-0008
Drążek kierowniczy osiowy RH02-0008
RH02-0008
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-0008

dostawca:

REINHOCH

dla numeru OE6Q0423803C
dla numeru OE6Q0423803G
dla numeru OE6Q0423804C
dla numeru OE6Q0423804G
Strona zabudowyz obu stron
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0008 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK VW FOX 1.0-2.0 06.96-

Drążek kierowniczy osiowy RH02-0008 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Drążek kierowniczy osiowy RH02-0008 producenta REINHOCH

SKODA

6Q0423810G, 6Q0423810C

VOLKSWAGEN

6Q0423810G, 6Q0423810C

SEAT

6Q0423810G, 6Q0423810C

numery OEM:
SEAT      6Q0 423 810 G
SEAT      6Q0423810C
SKODA      6Q0 423 810 G
SKODA      6Q0423810C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 810 G
VOLKSWAGEN      6Q0423810C

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0008 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.