Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH02-1003 reinhoch

Drążek kierowniczy osiowy RH02-1003 REINHOCH

RH02-1003 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-1003
Drążek kierowniczy osiowy RH02-1003
RH02-1003
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-1003

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]294
Wymiar gwintuM14x1.5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-1003 REINHOCH

Drążek kierowniczy osiowy

Drążek kierowniczy osiowy RH02-1003 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Drążek kierowniczy osiowy RH02-1003 producenta REINHOCH

OPEL

1603456, 1603543, 1609456, 93189022, 93196540

FIAT

1603456, 1603543, 1609456, 93189022

ALFA ROMEO

1603456, 1603543, 1609456, 93189022

numery OEM:
ALFA ROMEO      1603456
ALFA ROMEO      1603543
ALFA ROMEO      1609456
ALFA ROMEO      93189022
FIAT      1603456
FIAT      1603543
FIAT      1609456
FIAT      93189022
LANCIA      1603456
LANCIA      1603543
LANCIA      1609456
LANCIA      93189022
OPEL      1603456
OPEL      1603543
OPEL      1609456
OPEL      93189022
OPEL      93196540
VAUXHALL      93189022
VAUXHALL      93196540

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-1003 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH