Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 40 TDI Mild Hybrid quattro (2020.09-???) 204km » RH02-1003 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) 40 Tdi Mild Hybrid Quattro (2020.09-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-1003 REINHOCH

RH02-1003 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-1003
Drążek kierowniczy osiowy RH02-1003
RH02-1003
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-1003

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]294
Wymiar gwintuM14x1.5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-1003 REINHOCH

Drążek kierowniczy osiowy
numery OEM:
ALFA ROMEO      1603456
ALFA ROMEO      1603543
ALFA ROMEO      1609456
ALFA ROMEO      93189022
FIAT      1603456
FIAT      1603543
FIAT      1609456
FIAT      93189022
LANCIA      1603456
LANCIA      1603543
LANCIA      1609456
LANCIA      93189022
OPEL      1603456
OPEL      1603543
OPEL      1609456
OPEL      93189022
OPEL      93196540
VAUXHALL      93189022
VAUXHALL      93196540

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-1003 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH