Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford TRANSIT CUSTOM V362 Furgon (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV (2019.05-???) 170km » RH02-1007 reinhoch
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Furgon (fy, Fz) 2.0 Ecoblue Mhev (2019.05-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-1007 REINHOCH

RH02-1007 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-1007
Drążek kierowniczy osiowy RH02-1007
RH02-1007
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-1007

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]305
Szerokość [mm]37
Wysokość [mm]37
Wymiar gwintuM16x1.5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-1007 REINHOCH

Drążek kierowniczy osiowy
numery OEM:
FIAT      98845026
zamienniki:
AX0030
brak
BIRTH

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-1007 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH