Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.4 (1989.09-1996.10) 124km » RH02-1008 reinhoch
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 (k3_t, K2_t, K1_t, K0_t) 2.4 (1989.09-1996.10) 124km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-1008 REINHOCH

RH02-1008 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-1008
Drążek kierowniczy osiowy RH02-1008
RH02-1008
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-1008

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Wymiar gwintuM12x1.5
Gwint zewn. [mm]M12X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M12
Strona zabudowyz obu stron
Wymiar gwintuM12x1.5
Gwint zewn. [mm]M12X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-1008 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: FIAT BRAVA, BRAVO I, TEMPRA, TIPO LANCIA DEDRA, DELTA II 1.1-2.0 07.87-12.02
numery OEM:
FIAT      9941625
LANCIA      9941625

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-1008 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.