Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV (2019.09-???) 125km » RH02-1009 reinhoch
wybrany samochód: 
Ford Puma (j2k, Cf7) 1.0 Ecoboost Mhev (2019.09-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-1009 REINHOCH

RH02-1009 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-1009
Drążek kierowniczy osiowy RH02-1009
RH02-1009
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-1009

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowywewnątrz
Długość [mm]366
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Gwint zewn. 2 [mm]M16x1.5
Rozmiar gwintu 1M16
Rozmiar gwintu 1M18

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-1009 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 366mm) pasuje do: IVECO DAILY II, DAILY III, DAILY IV, DAILY V 2.3D-Electric 05.99-02.14
numery OEM:
IVECO      2992593

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-1009 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.