Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Iveco DAILY V Platforma / podwozie 35C15, 35S15, 40C15, 45C15, 50C15, 60C15, 65C15, 70C15 (2011.09-2014.02) 146km » RH02-2008 reinhoch
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Platforma / Podwozie 35c15, 35s15, 40c15, 45c15, 50c15, 60c15, 65c15, 70c15 (2011.09-2014.02) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2008 REINHOCH

RH02-2008 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2008
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2008
RH02-2008
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-2008

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowywewnątrz
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2008 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: CITROEN C4, C4 I, C4 II PEUGEOT 307, 307/KOMBI 1.4-2.0D 08.00-
numery OEM:
CITROËN      3812E5
PEUGEOT      16 072 917 80
PEUGEOT      1635769480
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2008 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.